avgm logo desktop

Vrienden van GM

Onze vereniging heeft een sponsorclub met de naam "Vrienden van GM". Dit is een groep mensen die AVGM een warm hart toedraagt en daarvoor op vrijwillige basis jaarlijks een bedrag doneren. Het beschikbaar gestelde geld wordt besteed aan speciale projecten. U kunt hierbij denken aan verfraaiing van het onze accommodatie, aanschaf van bijzondere trainingsmaterialen, het organiseren van een activiteit, etc.

Voorbeelden van door de Vrienden gerealiseerde projecten:

  • 2019: Financiële bijdrage om de loopgroep die het bevrijdingsvuur jaarlijks van 4 op 5 mei ophaalt, van nieuwe trainingspakken te voorzien
  • 2022: Financiële bijdrage om het project ter verbetering van het baangeluid af te kunnen ronden
  • 2022: Vernieuwing van het volledige terrasmeubilair en aanschaf van een parasol

Wie bepaalt wat er met het geld gebeurt?
Door alle Vrienden van GM kunnen suggesties gedaan worden. Deze worden tijdens een jaarlijkse bijeenkomst geïnventariseerd en besproken. Het uiteindelijke voorstel van de Vrienden wordt vervolgens door de kerngroep van de Vrienden voorgelegd aan het bestuur van onze vereniging. Ideeën kunnen daarnaast het hele jaar door kenbaar worden gemaakt door een e-mail te sturen aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Hoe wordt het geld beheerd?
Het geld van de Vrienden van GM wordt beheerd door de penningmeester van onze vereniging.

Hoe kan ik lid worden?
Iedereen die 16 jaar of ouder is kan lid worden van de Vrienden van GM door een e-mail te sturen aan onze Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., o.v.v. "Lidmaatschap Vrienden van GM". Het jaarlijks te doneren bedrag voor het Vrienden-lidmaatschap bedraagt minimaal €50. Het staat een vriend vrij een hoger bedrag te doneren.

De huidige kerngroep van de Vrienden van GM bestaat uit:

  • Tom Lassing
  • John van Rooij
  • Marcel Reintjes
  • Joep Wiltschek
  • Martin Nijkamp

Deel op sociale media:

Terug naar boven